Monday 9 April 2012

First of all..

Assalamualaikum. Cantikkan blog ni? Cute pulak tu. hehe
Actually, yang post ni bukan NURUL ELISA SYAIRAH, tapi member dia, IYLIA NASYITAH.

Nak tahu kenapa saya pulak yang post dekat sini? Sebab ni sebagai permualaan je. Elisa minta tolong saya buatkan untuk dia, so saya pun tolong lah post sekali dekat sini. ngee.. Nak tahu macam mana life Elisa? Nanti korang tahulah sendiri yer bila Elisa sendiri post dekat sini. Saya ni hanya menumpang sekejap je. ^^

Okay lah, saya pun nak mengundurkan diri dulu. Yang selebihnya nanti, Elisa yang akan update blog ni dan segala cerita tentang diri dia. Lepas ni, apa yang terjadi, Elisa akan kongsi di sini. Sesiapa yang dah melawat blog Elisa, silalah lawat blog orang yang tulis post ni pulak ye. hehe

Saya nak update blog saya pulak. Byebye

Wassalam. <3

Sincerely by,
IYLIA NASYITAH ZAHIR

No comments:

Post a Comment